Café Opera och MS/Gerda:)

I lördags var jag ledig. Jag, Lotta och några av hennes tjejkompisar tänkte ut och festa i city:)
Jag åkte in vid 21 tiden och vi möttes på MS/Gerda som ligger på Kungsholmen alldeles vid vattnet:)Jättemysigt ställe men väldigt mkt folk!!
Vi fick en massa gratis drinkar där som jag blev rätt full på haha:)Vi åkte taxi vidare till Café Opera i Kungsträdgården:) Det var så fint där inne:)Dit åker man nog fler gånger:)
Jag hade väldigt roligt och jag tycker att hela kvällen var grymt bra:)
Det blev väl lite för många drinkar kanske men va fan;)Får ta de lugnare nästa gång hehe...
Dessi väntade glatt på mig hemma:)Jag somnade på sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0