Veterinären....

Idag har jag gymmat i 2 timmar. Hade sån träningsvärk sen jag gymmade igår men de gick ändå...
A-Assistans Leimir AB ringde idag och flyttade fram intervjutiden till på onsdag istället.
Jag har sökt 10 jobb idag:)
Skulle klippa klorna på Dessi idag och då gör jag alltid en hälsokontroll och går igenom öron, tänder osv och så såg jag detta!!!!:
Det ser ut att göra jätteont. Hon är röd, svullen och det är liksom typ ett hål i tandköttet där tanden vilar. Det ser ut som nån infektion lr nåt. Så typiskt att jag inte såg detta tidigare i veckan. Veterinären har ju inte öppet under helgen precis. Vet inte hur länge hon haft så här heller men de e ju svårt o se när hon äter och dricker normalt och hon gnäller inte om man är i såret och krafsar...Man vet ju själv hur det är att ha bara munblåsor. Det gör ju så himla ont. Jag ska ringa veterinären på måndag morgon och boka tid. Men ska ju på möte kl 14 på måndag så isf får Dessi vänta ända till tisdag om vi inte kan försöka fixa nån som kan skjutsa oss på måndag em då.
Imorgon ska jag gymma. Måste nog sova nu om jag ska hinna upp imorn på morgonen. Kommer väl ha lika mkt träningsvärk imorn oxå.
Har ringt till vuxenskolan idag och ska plugga upp Matte B och Naturkunskap B. Kan vara bra att ha om man nån dag vill söka till högskola lr liknande. Jag går ju ändå bara här hemma och söker jobb. Snackat med Sandra idag:)De va kul. Hoppas jag snart kan komma ner o hälsa på i nya lyan:)hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0