Sandviken!

Igår vaknade jag 4.30. Vaknade av magont..suck
Försökte somna om igen men blev väckt vid 6-tiden av att mamma skulle upp o jobba...hmm åkte hit just dessa dagar för att hon var ledig så vi kunde göra nåt men så e de. Va väl nån som inte kunde jobba så mamma fick ta deras pass. Jag vaknade sen igen kl 10:)Skönt med en lång sovmorgon fast jag vaknat tidigare med magsmärtor. Det hade snöat under natten och mer snö kommer det...Jag som vill ju ha vår nu!!!
Gick till Kupolen och shoppade kläder, nya skor mm.
Kom till lägenheten kl 15 och rastade Danne. Sen fick jag skynda mig att göra mig iordning och käka lite mat innan jag skulle till tåget kl 16.56 till Sandviken. Mamma hann precis komma hem när jag skulle gå så hon tog med sig Danne till stationen. Fick där veta att tåget blivit inställt såklart:(Fick åka buss istället. Fick byta buss i Falun. Kom till Sandviken typ 25 minuter senare än beräknat. Blev hämtad av Sandra och Jimmy:)Skönt o slippa kånka på packningen hehe:)
Vi kollade på två och en halv film för sen hade jag typ slocknat redan...hehe
Gick och la oss vid 1.30.
Sitter nu i lägenheten och ska snart till centrum och försöka hitta nån frisör...Vaknade kl typ 7.20 imorse av att Sandra var uppe. Hon skulle till högskolan. Kommer väl hem vid 14-tiden. Hmm va ska man göra tills dess?Snöar ju ute. 
Jag har tagit en skön dusch nu på morgonen och sitter här o kollar på tv:) 
Hade gärna velat gå o träna men glömde fråga Sandra om det:(Har ju inga träningsskor med mig. Blir så jäkla lång tid innan jag hinner gymma igen. Gymmade ju senast i förrgår i Borlänge. Får väl köra hårdträning sen när jag flyttar till Hudik hehe:)
Ikväll kommer Madde hit o de ska bli kul:)Hon va ju oxå sjuk så får se om jag går dit nån sväng idag. Hon kanske måste vila upp sig innan hon kommer hit ikväll...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så bra att du tog dig hem från borlänge, inge trevligt väder har det varit. Jag bodde ju hos min syrra i borlänge några veckor i gymnasiet för praktik. Hade då också gångavstånd till kupolen, kanske din mamma bor ungefär där syster bodde =) Tyckte bara att de var lite småkul..haha..Har en liten rapport att lämna dig, men vi hörs väl på telen nåt framöver =)Kramar

2010-01-29 @ 10:26:29
URL: http://www.freewebs.com/imlaraffa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0