Möte, blodgivning och resa till Borlänge

Vaknade igår morse kl 7.22!!!Gah. Hade ju möte kl 8 och jag skulle ha klivit upp kl 6.45. Jag som hatar att försova mig. Men som tur var hann jag precis. Tur att jag hade nära till mötet iaf. Och inte nog med att jag försov mig så eftersom jag var så stressad så fick jag ju magkramp oxå...suck. Stoppade i mig 5 magtabletter innan mötet så blev det bättre:)
Vi bokade ett nytt möte till den 3 februari. Hann inte göra så mkt på detta möte då de mest va jag som snackade hela tiden..oopps hehe
När jag kom hem igen va kl 9 och jag käkade frukost och fick ont i magen igen. Tog sen ut hundarna eftersom inte pappa hade gjort det...hrmf
Sen började jag packa och packade självklart för mkt grejer. Fattar inte va jag får med mig. Känner ju att jag bara tar det viktigaste men de finns ju såå många viktiga saker som måste med hehe...
Fick en anmälan att jag ska gå på blodgivning den 3 februari men eftersom jag troligen kommer flytta så frågade jag om jag kunde komma samma dag, asså igår då. Så kl 10 gav jag blod. Jäklar va tjock nålen var. Men de e väl så blodet pumpar ut extra fort. Kände mig inte alls nå yr eller så efteråt men tog en macka o festis ändå:)Valde ett vätskebälte som present för att jag var så duktig haha. Det passar ju faktiskt väldigt bra när man ska ut o springa i vår:)
Sen gick jag hem och fortsatte att packa. Fick gå ner till tåget med Danne och all packning. Pappa kunde liksom tydligen inte hjälpa mig ner....Det gick iaf bra att åka tåg men tåget i bergslagen blev försenat:(grr
Skulle varit framme kl 15.43 men kom fram 16.05!!!
När jag kom fram så väntade mamma där. Danne blev överlycklig över att få träffa sin matte igen:)hihi
Sen gick vi till lägenheten, lämnade grejorna och Danne och gick sen för att käka på en grekisk restaurang nere på stan. Mammas sambo och hans mamma gjorde oss sällskap:)Det var första gången jag träffade hans mamma som var 80 år!Hon va riktigt trevlig och de va kul och få träffa henne:)
Det var riktigt god mat. Jag käkade grekisk sallad till förrätt och kolgrillade stora tigerräkor på spett med ris och tsatziki till varmrätt. Det var så sjukt stora portioner så jag orkade ingen efterrätt och eftersom jag har lite svårt att äta typ glass och yoghurt o  sånt så ville jag inte testa heller. Vi satt där i 2,5 timmar!!!Kändes som vi aldrig skulle få gå därifrån..suck. Hann iaf hem till halv åtta hos mig så vi kollade på det programmet:)
Idag vaknade jag kl 5.50!!!Mamma och Leif skulle upp och jobba så nu sitter jag här ensam med Danne. Ska vänta tills Leif kommer vid lunch för då ska jag iväg och gymma:)Kommer sen gå till lägenheten och byta om och göra mig iordning för att sen gå på Kupolen och shoppa lite:)Ska försöka få en frisörtid oxå om det finns nå dropin. Var till flera frisörer nere på stan igår och hörde mig för men dom verkade va jäkligt fullbokade..suck
Annars får jag väl vänta med klippningen då:(
Imorgon åker man till Sandviken då:)Ska bli så kul!Längtar:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter som du haft kul. :) Hälsa mamsen! Har inga pengar så kan ej ringa :(

vad ska du göra i sandviken? Pöss!

2010-01-27 @ 12:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0