lugna gatan

Helgen har bara varit lugn. I söndags åkte Stina och Hilda hem till Forsbacka och de e bara jag, Dessi o Danne kvar här hemma:)
Tog en lång 2 timmars tur med sparken med Dessi.
Igår gjorde jag ingenting. Motionerade Dessi och sen städat lägenheten. Idag har jag tvättat hela dagen. Blev 6 tvättar:)
Gick och la mej kl 2 inatt men vaknade flera ggr av att de var liv i trappuppgången. Hoppas man sover bättre inatt. Ringde pappa igår och fick höra att han troligen kommer vara i Söderhamn hos hans mamma hela veckan o va hundvakt. Hon har åkt in till sjukan igen. Hoppas hon blir bättre då. De e skönt o va lite själv här hemma. Jag tänkte ju åka till Gävle den här veckan men eftersom jag inte har nå hundvakt så får jag ta de nån annan gång. Imorgon är det röd dag. Trettondedag jul. Blir väl lugnt här då oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0