Infoträff

Var ute på en sparktur med Dessi igår. Träffade en Cavalier hane som var 7 år som Dessi lekte med:)Det va kul o se:)
Gick sen ner på gymmet. När jag skulle hem så hittade jag en hund som var lös. Han gick mitt på vägen och jag var rädd att han skulle bli påkörd så jag lockade honom till mig och försökte knacka dörr och fråga om nån hade sett honom förr. Det gick inte så bra så jag tog med honom hem och hämtade ett hundkoppel. Gick sen ner igen på köpingen för att leta efter ägaren. Hörde någon ropa och jag frågade om dom letade efter en hund. Jag släppte honom och han sprang i full fart mot ägaren:) Sen va de bara o gå hemåt igen...Man tycker ju att hon borde väntat in mig och kanske tackat mig lr nåt för att jag tog hand om hennes hund! Jag kunde ju lika gärna snott den om hon haft otur. Så det var ju tur att de va jag som hittade den och lämnade tillbaka den.

Idag vaknade jag kl 8. Skyndade mig till skolan och ansökte om att få läsa kurserna Naturkunskap B och Matte B. Får väl se när jag får börja. Dom har ju intagningar löpande så de e liksom bara hoppa in i kurserna.
Efter det så käkade jag frukost och gick sen ner till gymmet och tränade.
Kom hem efter 2 timmar och gjorde mig iordning för att gå på informationsträff på UNIK. Det var bara jag och en till som va där. Ska dit på måndag igen.
Sen gick jag till Af och dom fick skriva på försäkringskassans papper och skicka in dom.
Kom hem ca 16 och tog ut Dessi på en timmes promenad. Jag har bokat veterinärtid på onsdag kl 14.30. Idag har Dessi spytt flera ggr. Vettefan va hon käkat. Bara hon inte fått i sig nå jäkla skit hon hittat utomhus. Hon fick inge kvällsmat nu, så jag får se hur hon är imorgon.
Nu är jag så trött så jag orkar inte göra nånting...Känns som jag varit borta hela dagen.

Har sökt undersköterskejobb idag. Det har kommit in många nya jobbannonser:)


Kommentarer
Postat av: Stina Svedberg

krya på dig dessi

2010-01-18 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0