Borlänge imorgon!!!

Jag har kollat på denna film ikväll:

Den va ganska rolig:)

Idag har jag gymmat. Det kändes skönt:) Kom hem och gjorde mig iordning för o gå på möte på UNIK men va där i typ 5 minuter. Jag bara konstaterade att jag inte behövde gå dit och att jag redan fått jobb så då fick jag gå. Gick hem och tog en långprommis med Dessi. Ringde sen angående lägenheten i Hudiksvall men den var tyvärr uthyrd men han hade en till som inte var ute på annons än och självklart blev jag intresserad. Det var på samma gata (Domaregatan) som den förra men den här var större:) Den här va på 43 kvadrat och den andra va liksom på 33 kvadrat. Den låg på andra våningen i ett gult trähus, supernära centrum, sjukhuset och till jobbet:)So najs.
Ska dit och kolla på den nu på lördag och isf får jag flytta in omgående så då ska syrran hjälpa mig att flytta in redan på söndag och sen börjar jag ju jobba den 1 februari:)
Blir lite intensivt men kul:)

Jag ska ju till Borlänge imorgon och lämna Danne. Vi åker 12.10 tåget och är framme 15.43. Ska bara lämna Danne i lägenheten sen blir man bjuden på grekisk restaurang av mamma:) Hennes sambo och hans mamma ska oxå med. Första gången jag träffar henne:)
Jag kommer stanna där tills torsdag och hoppar sen av i Sandviken och sover hos Nypan tills på lördag. Då åker jag till Hudik och kollar på lägenheten. Det ska bli så himla kul o träffa Sandra och även Madde skulle jag få träffa:)Ska bli skitskoj!
Imorgon kl 8-9 ska jag på möte med en jobbcoach på Jenssen education i Ljusdal. Borde nog försöka sova nu då...Ska upp typ 6.45 för o hinna..

Bild på Nypan och Madde:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du får de kul hos mammsen!!! :) Pöss

2010-01-26 @ 07:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0