Två möten i Ljusdal.

I onsdags 3/2 var det snöstorm ute!Kan inte vintern vara slut snart??
Jag jobbade 6-8. Hade möte i Ljusdal på Af kl 13.45 och gjorde en ny handlingsplan och gjorde en avslutning hos dom för att jag ska börja i Hudiksvall istället då.
Sen hade jag möte hos jobbcoachen på Jenssen Education i Ljusdal kl 15.00. Hon hade gjort om mitt CV och mitt personliga brev inriktat till sjukhus så det var riktigt schysst av henne. Jag har haft så fullt upp nu så allt som har med jobbsökande att göra har lagts på sidan vilket har varit stressande för mig. Jag blev väldigt glad när hon hjälpt mig så pass mkt och vi gjorde även där ett avslut eftersom det inte är aktuellt längre att jag ska gå på Jensen.

Kommentarer
Postat av: amanda

hoppas det går bra, min lillebror har sökt Jensen också

2010-02-10 @ 16:00:29
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-02-10 @ 16:01:18
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0