Paket på väg!!!!YES!

Är ju så ivrig på att få hem min boxer så jag ringde Viasat idag och frågade när den kommer och hon sa att den kommer när som helst!!!Gissa om jag blev överlycklig. Fick ett fånigt flin när jag fick höra den glada nyheten. Och jag behöver inte ha hit nån som installerar o grejar utan det va rätt enkelt sa hon.
Nu bara väntar jag till imorgon och hoppas och hoppas att det dyker upp ett paket i brevlådan:)
Fattar inte hur jag kan ha levt utan Tv så här länge.
Kan det inte bli tisdag nu?hehe


Viasat Silver

 

Viasat silver ger dig ett komplett utbud av kanaler som du får via ditt bredbandsuttag. Med digital-TV får din TV bättre ljud och bild. Du kan välja och vraka bland dokumentärer, nyheter, barnprogram och underhållning dygnet runt.

 

Startavgift: 695 kr

Månadsavgift: 179 kr/mån 

Kortavgift: 169 kr/kvartal

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0