Min Tv har kommit:)

I torsdags jobbade jag 6-8. Bokade tid på datorn på bibban och betalade hyran för februari. Det var även idag snöstorm och det bara vräkte ner snö!
Man är då väldigt glad att man inte har bil:) Snön blir för tung på taken så nu måste det skottas för fullt på alla hustak. Läste att det rasat in på en skola här i kommunen. Och nära här jag bor har en carport rasat för all tung snö som tyngt ner och taket mosade flera bilar som stod därunder. Mysigt om man skulle till jobbet just den dagen och ser att bilen är totalmosad av snön..hehe
Det är meterhöga snödrivor och man vet nog inte va man ska göra av all snö.
Pappa och hans ledsagare skulle ju komma med min Tv men jag blev lite orolig att dom skulle ställa in det pga snöovädret men det gjorde dom inte som tur va:)Dom kom som dom hade lovat och min efterlängtade tv kom hit:)
Vi köpte även köksbord och stolar till mitt kök:)
Sen åkte dom tillbaka till Ljusdal innan det blev mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0