Magkramp, jobbat och fått besök:)

I förrgår jobbade jag 15-20. Det var riktigt tur att jag inte jobbade morgontid för jag vaknade kl 8.30 av magkramp. Hade troligen ätit för mkt dagen innan. Krampade en timme och jag tog 4 magtabletter. Satte mig i duschen efter kramperna och det brukar lindra bra. Fick försöka ta det lugnt på förmiddagen men var ju ändå tvungen att försöka rasta Dessi trots magvärken.
Efter jobbet kom Terra och hon hade köpt med sig god indisk mat. Jättegött:)Vi kollade på Familjen Annorlunda samtidigt:)
När hon åkte vid 21 tiden så städade jag undan och gick sista svängen med Dessi.
När kl var typ 22.30 kollade jag på American Idol. Jag skulle ta ut mina tungpiercingar för att rengöra dom men jag hade dom ute under hela programmet vilket var väldigt dumt gjort. Dom två piercingarna som jag har på sidan växer igen på en gång. Den i mitten fick jag i lätt men dom andra fick jag kanske igenom mindre än halva tungan. Jag fick pressa igenom om och om igen. Var alldeles tårögd och det gjorde sjukt ont men hade ingen lust att göra om hålen igen så jag bestämde mig för att pressa igenom tungan ändå. Tungan svullnade upp på en gång när jag fått i dom och jag fick svårt att prata. Det bara dunkade och värkte så jag tog en Ipren och gick och la mig. Kändes bra mkt bättre när jag vaknade dagen efter. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0