Lugn söndag

Snöstorm idag igen...suck
Klev upp kl 7.30. När jag skulle ta ut Dessi så var det fullt med snö och oskottat ute!Vi fick pulsa fram och Dessi ville fort in haha:)
Jobbade 9-11. Ska iväg och jobba nu kl 18-20. Larviga arbetstider egentligen. Bara två timmar liksom.
Det blir 40 minuters promenad sammanlagt. Tar ju tio minuter att gå dit.
Då jobbar jag ju hellre typ 3 dagar i veckan och många timmar per dag istället för o jobba som jag gör nu, varje dag men bara 2-5 timmar per gång. Det är ju inte så att man kan planera in nåt precis under dagarna när de e så..
Har bara suttit och chillat framför datorn idag och sökt sommarjobb. Pallar inte med det här jobbet längre! Men får väl hålla ut tills sommarn iaf.
Men just nu känns våren och sommaren så jäkla långt borta. Hur länge ska den här jäkla snöstormen hålla till egentligen???Är så jävla less på allt just nu:(Mitt jobb, mitt liv, vädret och lägenheten.
Jag hoppas verkligen att allt går bra på intervjun på torsdag så jag får flytta härifrån snart!

Är det vädret som gör att man blir så här negativ, deppig, tråkig, irriterad och less?

När jag kommer hem ikväll efter jobbet ska jag bara sitta vid datorn och kolla på Tv och invänta måndagen...Jobbar på måndag 15-20. Jippi va kul:(haha världens tråkigaste jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0