Krogrunda med Lotta på August:)

I lördags jobbade jag 9-14. När jag kom hem gick jag långprommis med Dessi och sen städade jag lite i lägenheten o så. När kl var 20.00 kom min kompis Lotta hit och jag hade köpt lite snacks och vi kollade på Melodifestivalen. Eller det blev mer att vi pratade en massa hehe men kollade iaf på snabbgenomgången. Var ju ändå bara en massa dåliga låtar. Ola och Salem Al Fakir gick direkt till Globen. Båda är lika dåliga haha.
Jag längtar så mkt tills Darin ska uppträda med hans låt:)
Sen kl 21.30 när det var slut så gjorde vi oss iordning för att gå ut på krogen. Jag tog en sista sväng med Dessi innan vi gick ut. Vi hade bestämt oss att vara nykter så jag drack bara två cider för jag skulle ju jobba dagen efter kl 9-13. Och Lotta skulle ju köra. Jag var lite tveksam först till att gå ut nykter men när vi kom dit vid 23 tiden så va de inte så mkt folk där men vid 24 tiden var det mkt folk. Jag hade faktiskt riktigt roligt och vi dansade mkt. Vi var på August och där är det ganska blandade åldrar vilket är kul:) Sista låten som dom spelade innan krogen stängde så blev jag uppbjuden av en kille men jag skulle aldrig sagt ja till honom. Det var en 30-årig efterhängsen kille som trodde han skulle få nåt. Haha. Jobbigt bara att han bodde typ jättenära min gata. Han ville hänga med mig hem men de kunde han ju glömma. Hahaha, de va kul att dissa honom:)Jag sa rätt i facet till honom att han inte var min typ men han trodde ändå att han hade en chans.
När dom stängde kl 02 så skjutsade Lotta hem mig. Blev att vi körde runt en del i stan först för det var fler som ville ha skjuts:) Kom hem typ vid 02.30 och var rätt så trött. Somnade rätt så fort men vaknade flera ggr av att jag trodde att jag skulle försova mig så jag var sjukt trött på morgonen och hade inte alls nån lust att jobba.
Var så seg på jobbet och timmarna gick sakta...När jag kom hem så lyste solen och det har varit soligt och fint väder hela helgen så då var jag plötsligt väldigt pigg och tog en långpromenad med Dessi i det härliga vintervädret:)

Kommentarer
Postat av: Behind Locked Doors - Min livshistoria!!

Hej kika gärna in min nya blogg och läs om min livshistoria, häng med från början.. <3 Hoppas allt e bra med dig.. ;)

2010-02-10 @ 16:10:12
URL: http://lockeddoors.blogg.se/
Postat av: Lotta

Shit va kul vi hade! Går vi om i slutet av månaden! Kram kram

2010-02-11 @ 16:50:37
URL: http://www.freewebs.com/imlaraffa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0