Johanna på besök:)

Igår träffade jag Lotta och Draco på stan vid 12 tiden typ. Han var jättesöt!
Vi åkte sen till min lägenhet och sen fick jag och Dessi skjuts till stationen kl 14. Kom till Bergsjö kl 15.10 och Martin hämtade oss där. Terra slutade jobbet halv 4. Fick en genomgång av vad som ska göras här i huset och så. Vid 17 tiden kom deras skjuts och hämtade dom. Jag gjorde iordning lite käk och ringde sen Johanna. Hon kom hit vid 19-19.30 och vi kollade på tv och snackade och åt snacks. När kl blev 22 skjutsade jag hem henne med Terras bil hehe. Johanna skulle till Åre idag. Lite tråkigt att hon åkte hem så tidigt men jag fick sysselsätta mig själv. Jag som hade hoppats på lite biljardspel men de hann vi ju inte:(
Får väl spela biljard sj ikväll då haha.
Jag satt mest vid datorn o kollade på tv resten av kvällen. Tog in hästarna oxå:)
Gick väl o la mig vid 01 tiden. Vaknade imorse kl 8 och var rätt så pigg:)
Släppte ut hästarna och kollade sen på lite morgonmusik på MTV och käkade frukost o läste tidningen:)
Soligt väder är det ute idag och cirka 6 minus. Tänkte ta en sparktur nu med Dessi i det härliga vintervädret. Har nyss snackat med mamma. Hon ville ju att jag skulle komma dit i helgen.
Ska sen pyssla om hästarna lite:)
Tar en skön dusch sen, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0