Jobb idag:(

Gick och la mig vid 23 tiden igår så jag fick sova länge:)Men tyvärr vaknade jag flera ggr under natten. Tyckte det var alldeles för varmt i lägenheten.

Jag ringde Po Radio idag och nu funkar mina kanaler!!!:)Jag blev så överlycklig. Jag har varit alldeles för nere och deppig nu när jag varit utan Tv och jag har missat alldeles för många program. Jag känner mig så tom utan den. Och nu i mars börjar ju alla serier:)

Jag jobbade imorse 9-12. Ska iväg och jobba igen 18-20. Dryga tider va???Istället för o jobba 5 timmar på en gång så ska man liksom dit 2 ggr per dag! Då är ju liksom nästan hela dagen förstörd för man måste hela tiden tänka på att man ska iväg o jobba liksom:(

Det har snöat sjukt mycket under natten och det är fortfarande blåsigt och kallt ute:( Jag är så jäkla less på snön nu!!!Någon mer som känner som jag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

mmm snöstorm här i gävle ! :( Usch!

Tråkigt med jobbjobbjobb :( Du får ta lite ledigt snart! =)

2010-02-21 @ 03:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0