Hämtat hem Dessi nu:)

Jobbade imorse 9-13. Tog sen 13.15 bussen till Iggesund för att hämta Dessi:)Det har snöat hela dagen typ och igår oxå:(
Ramona skulle ju jobba i Igge så jag slapp åka till Söderhamn för o hämta henne så de va ju skönt:) Dessi flinade och blev så glad över att få träffa mig så de kändes ju kul:)Har saknat min lilla sötnos;)
Var tomt i sängen inatt ju:(Men nu får man ju sällskap.
Vi tog 14.05 bussen tillbaka till Hudik och gick till lägenheten. Dessi var rätt så trött men hon tyckte nog det var skönt o komma hem igen:)
Har städat och bokat tvättid imorgon och suttit vid datorn. Gick sen ner vid 16.40 till stationen. Terra skjutsade in hela gänget som varit på festen igår. Det var ju schysst:) Emelie skulle med bussen kl 17 till Stockholm, pappa skulle med 17.20 bussen till Ljusdal och mamma och Leifs tåg var ju såklart inställt så dom fick vänta ända till kl 19 innan nästa tåg gick:(Vi tog en fika på Skutan innan iaf:)Gott det. Mamma betalade hehe.
Sen åkte Terra och jag och handlade hundmat o grejer på mataffären. Hon skjutsade hem mig sen:)Tack för det. Hade verkligen inte orkat släpa hem 14 kg hundmat själv iaf hehe. Då e de skönt när man får skjuts.
Jag fick hem en massa mat från festen igår som jag käkade nu ikväll, de va jättesmarrigt:)Jag tål ju inte potatisgratäng så de fick bli vanlig potatis istället men de va lika gott de:)Kollade på Blåsningen och funderar nu om man ska ta ut Dessi en sista sväng. Ska ju upp kl 5 imorn o jobba men Dessi sover så sött i buren, vill inte väcka henne men får nog va så elak o göra det ändå....

My baby girl<3<3<3Älskar dig över allt annat!
Sen väntar sängen:)Hoppas jag inte drömmer nån hemsk dröm. Natten som varit drömde jag att folk blev mördade och de va så hemskt och det hände precis i min trappuppgång usch usch:(

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ne trodde jag inte hade det men prata me en klasskompis som sa att de va de:) va gör dudå?

puss

2010-03-02 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0