Beställt bredband:)

I fredags jobbade jag 6-8. Jag gick sen till Af i Hudiksvall och fick fanimej vänta i hela 40 minuter på att få komma in och träffa en handläggare!!!Och det var inte ens nå mkt folk där.
Är ju bra mkt bättre service i Ljusdal. När jag väl kom in så gjorde vi en handlingsplan och bokade även en ny tid i mars.
Sen träffade jag en gammal klasskompis och hennes son på stan:)Vi snackade en stund men sen var jag tvungen att gå hem och rasta Dessi. Kollade mejlen på datorn på bibban och jag frågade ju Kramnet hur lång levereranstiden är och dom svarade att jag måsta ha ett fast hemnummer för att teckna ett abbonnemang hos dom. Konstigt tyckte jag då men struntade i dom och beställde istället ett mobilt bredband från 3. Leveranstiden är 2-3 dagar hos dom. Vilket jag tyckte va väldigt bra. Jag skulle ju fan ha beställt från 3 redan i tisdags istället. Men så går det när man inte tänker efter.
På kvällen kollade jag på Let´s Dance och min favorit Rabih åkte ut:(Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0