Äntligen kommer solen!!!


Tänk att lite sol kan göra en så glad:)
Vaknade kl 8.30 imorse. Kollade på Animal cops på Animal Planet eftersom Dessi fortfarande sov under täcket:)Mys:)
Jag älskar det programmet. Men det är så hemskt att se vad elaka saker oskyldiga djur utsätts för. Men man blir så tårögd och glad när man får se dom få sina nya hem och få den kärlek dom är värda:)

När kl var 10 jäste Dessi fortfarande i sängen men jag tyckte att det var dags att kliva upp, även för henne haha!
Jag suckade och kollade ut genom fönstret och förväntade mig ännu en snöstorm men där hade jag fel. Det var strålande sol ute och himlen är blå:)

Jag blev genast på bättre humör och hann inte käka nån frukost utan tog en apelsin och gick ut på en långpromenad. När vi kom ut kände jag kylan bita sig fast i kinderna och det kändes jävligt kallt ute fast solen lyste. Dessi haltade och hoppade på tre ben och även hon tyckte det var kallt. Smsade syrran och i Bergsjö var det 19 minusgrader!!!Säkert lika kallt här oxå..brrr
Vi kunde iaf gå en halvtimme ute iaf innan vi höll på o frysa ihjäl. Ska gå en till sväng sen. Kanske blir varmare på eftermiddagen. Får hoppas det iaf:)
Ska jobba idag 15-20 och har ingen lust alls. Är så sjukt trött på mitt jobb nu:(
Ringde nyss till min hyresvärd och vaktmästaren har fortfarande inte tid att komma hit till lägenheten och fixa grejer. Han kom bara med en massa ursäkter...

Kommentarer
Postat av: Nypan

Vi åkte till helena o kollade på film (27 dresses). Hehe japp de va lite dyrt, men ja tog födelsedagspengarna ja fick när ja fyllde :)

2010-02-22 @ 21:20:59
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: jonna-li

det är bara att vänja sig med hyresvärden o vaktmästaren. det tar tid , man får fixa det mesta själv och tänka på att hyran ändå är rätt billig. Men ge int upp ! ring o tjata bara !

2010-02-22 @ 21:45:38
URL: http://i trappuppgången bredvid.
Postat av: Malin

sv jonna-li; haha aa jag har märkt det:) Verkar va lite seg hehe. Har aldrig hyrt från privat förut utan har haft Ljusdalshem lr Hudiksvalls bostäder och då blir man ju lite bortskämd med servicen för då kommer dom ju o fixar allt på en gång:)

Har ringt och tjatat flera ggr men de löser sig väl snart. Det är ju inga akuta problem tacka för de:)

2010-02-22 @ 22:30:48
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0