Anställningsintervju i Stockholm inbokad:)

Var jättetrött på jobbet idag. Jobbade som sagt 15-20. Men fick ett trevligt samtal när jag jobbade:)Jag ska nämligen på anställningsintervju i Stockholm den 25 februari kl 14. Alltså nästa torsdag!!!!Jag blev sååå glad:)
Jobbet är som sommarvikarie på ett äldreboende. Visst, jag hoppas ju få jobb på ett sjukhus men bara jag kommer till Sthlm så har inte  jobbet någon betydelse.

Har käkat lite popcorn nu på kvällen för o få nåt i magen. Har varken kunnat äta frukost, lunch, middag lr smörgås idag så kanske därför jag varit så trött. Men nu ska jag iaf gå ut sista svängen med Dessi och sen sova. Ska ju upp kl 5 imorn igen och jobba.
Blev lite paff imorse när jag kom till jobbet och fick veta att jag skulle vara handledare åt en vikarie som ska börja jobba.

Nu ska jag boka biljetter till Stockholm!!!Åker upp med syrran sen på fredagen för att gå på 30-årsfest i Bergsjö på lördagen. Måste ringa och ta ledigt den helgen nu:)Plus att jag måste fixa hundvakt. Ojojoj mkt att göra nu.


Jag fick inte min viasatboxer idag:(Hoppas den kommer imorn. Längtar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0