Alla dessa magproblem, jag blir galen!!

Klev upp kl 5 imorse. Var så himla trött då jag sovit dåligt och vaknade flera ggr. Jobbade 6-8 och tog en långprommis med Dessi. Var inte hungrig när jag kom hem så jag skippade frukosten, ville inte få nå magsmärtor. Men jag käkade en apelsin och en kiwi. Har suttit vid datorn och tog ut Dessi igen vid 12-tiden för att kolla upp vart de olika gymmen ligger. Efter halva promenaden kände jag magsmärtor. Skyndade mig hem och fick magkramp. Jag fattar inte varför. Käkade bara en morot innan jag gick ut. Har tagit 5 magtabletter nu. Ska ju iväg och jobba om typ en halvtimme. Hoppas det lugnar ned sig. Jag hatar min mage och skulle bra gärna vilja leva utan den!!!
Nu kommer jag inte kunna äta något mer överhuvudtaget idag. Jobbar ju 15-20 och då kan jag inte äta ifall jag kommer få ett nytt anfall. Sen när jag kommer hem är klockan mkt och jag kan ju bara få mer magsmärtor om jag äter sent på kvällen och jag vill inte vakna med kramper imorgon då jag oxå ska kliva upp kl 5.
Så det blir väl fasta idag då...

Terra kom ju igårkväll vid 17.30 tiden. Hon va kanske här en halvtimme innan hon skulle på möte.
Hon lämnade pengar under min kudde eftersom jag vaktat huset hos dom så de va ju riktigt schysst:)Hade inte förväntat mig de då hon hjälpt mig så mkt med flytt o allt.
Sen på kvällen så färgade jag håret svart. Hade fått sån ful utväxt...Klockan hann väl bli 23 innan man gick och la sig men som sagt så vaknade jag ju flera ggr under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0