Säsongens sista avsnitt av Greys anatomy!!!

Idag var det min sjätte dag i rad på jobbet, två dagar till sen får man ledigt lör o sön:) Det är välbehövligt.
Fick magkramp idag igen på jobbet:(Inte bra...började krampa vid 5.30 imorse o efter två timmar o 6 tabletter hade magen äntligen lugnat ner sig:)
Eftersom jag oftast får kramper på morgonen så e de bra att jag lagt in många kvällspass.
Ikväll kollade jag på bl a säsongens sista avsnitt av Greys Anatomy:(buhu...I´m gonna miss it soo bad!
Jag längtar redan till våren då säsong nr 7 startar:)
Det var så sorgligt o tråkigt när Arizona lämnade Callie gråtandes på flygplatsen då hon inte ville ha med henne till Afrika o i sista avsnittet så kom Arizona tillbaka och knackade på hos Callie och här satt man o hoppades på en återträff o att slutet skulle bli lyckligt men tänk så fel jag hade. Callie smällde igen dörren mitt framför Arizona utan att säga ett ord. Jag förstår henne på ett vis såsom Arizona betedde sig sist men ändå....
Hoppas dom hittar tillbaka till varann i nästa säsong:)
Och att Teddy ville gifta sig med en patient hon träffat på sjukhuset under en dag då?Bara för inte han har nå sjukförsäkring...haha sjukt. Undrar om hon kommer göra de?

Men asså va de nån som kollade på Bonde söker fru?haha tyckte faktiskt synd om lilla Thomas som blev dissad av tre tjejer o ingen ville stanna kvar på gården stackarn. Han började ju grina o allting. Linda fick ju sitta o trösta honom typ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0