Nyårsafton!GOTT NYTT ÅR!!!!

Idag är det nyårsafton. Jag klev upp kl 6 imorse för att jobba. När jag slutade kl 14.15 så åkte jag hem, promenerade till tippen o handlade lite mat, kom hem, hade glömt o köpa potatis så fick gå ner på ICA, kom hem, gick ut med Dessi o sen äntligen när kl nästan var 17 så började jag laga maten. Jag gjorde pannacotta, vanilj till efterrätt den blev sååå jäkla god:)mumma.
Varmrätt blev klassiker som fläskfilé o råstekt vitlökspotatis o förrätt blev räkcocktail med vitlöksbröd.
Nu e jag supermätt:)Dessi ligger o skakar i fåtöljen bredvid mig:(Hon är sååå skotträdd stackarn...
Det vore ju grymt kul o va inne i stockholm city inne i stan ikväll på nyår men jag börjar 7.45 imorn o eftersom Dessi e så rädd så stannar jag hemma o har de mysigt.
Jag kommer va jättetrött imorn iaf..suck. Ni får alla ha en superduperbra nyårsafton o god fortsättning på det nya året:) Hoppas år 2011 blir ett underbart år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0