Min mobil är upphittad!

Jag fick ju jobba extra idag pga att en arbetskollega blev sjuk. Jag jobbade till kl 14. Bra med lite extrapass så denna vecka e jag bara ledig imorn torsdag.
Jag fick ju mejl av nattklubben att dom hade hittat min mobiltelefon så direkt efter jobbet åkte jag först hem sen åkte jag in till stan. Jag skulle hämta den efter kl 20 men tänkte gå på stan några timmar innan. Men jäklar va folk de va ute!Man kunde ju knappt röra sig i butikerna lr de kändes så iaf...
Jag köpte nästan inget, va inte ute efter nå speciellt heller men köpte ett par skor, pyjamas o lite smått o gott.
Käkade middag på stället Pascha Deli på kungsgatan, syrran tog mig dit en gång förut o jag bara älskar deras mat:)mums!

Prick kl 20 åkte jag till rådmansgatan o gick till nattklubben o ja blev sååå glad att jag fick tillbaka min mobil. Hur stor sannolikhet är de att man får tillbaka sin mobil efter en utekväll?Tur att jag inte betalade för den nya mobilen, den kom idag men jag skickar bara tillbaka den istället.
Så jag har kvar mitt nummer o min mobil:)
Jag kom till Slussen prick 20.15 o Saltsjöbanan gick precis. Kul. Då fick man vänta en halvtimme på nästa tåg. Gah!!!!Jobbigt värre. Så jag kom hem strax efter kl 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0