Min julafton:)

Dagen innan julafton kom ju pappa och lillsyrran vid 20 tiden. Stina åkte in o mötte upp dom på centralen, inga förseningar. Men tydligen så kunde inte dom vänta nån timme tills Terra kom till centralen 21.30 så de va jag som fick åka direkt från jobbet 21.15 in till centralen. Vi missade precis Saltsjöbanan 22.15 hem så vi fick vänta 30 min på nästa. Blev bjuden på cheeseburgare, milkshake o paj på Mcdonalds av Terra o vi kom inte hem förrän 23.15. Sen va vi uppe nån timme till o jag skulle försöka sova men höga röster, hög volym på tvn o en massa prat gjorde de svårt för mig o sova o jag skulle upp kl 06.15 på julafton för o jobba....


JULAFTONEN:

Jag åkte ju till jobbet, tåget var 20 min försenat så de va tur jag tog de tidiga tåget. Emelie och hennes sambo skulle fira jul med hans släktingar så hon kom hit kl 13 då jag var på jobbet. Dom åt bara en sill lunch här. När jag kom hem så fixade vi julmaten som var jättegod:)

Lillsyrrorna:

Storesyrrorna:

Dålig bild på Emelie som knappt syns men men...ja va ju inte ens hemma då o kunde inte knäppa kort på alla. 
Vi spelade kort o åt en massa godis o knäck. Terra hade köpt med sig Hälsinge ostkaka som e den godaste ostkakan ever:)
Det blev en sen kväll o de blev mkt tv o dator på kvällen hehe:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0