Köpt ny mobil

Skulle ha jobbat dagpass idag till kl 14.15 men en arbetskollega ville byta pass så jag börjar 14.30 istället. På ett vis e de skönt o få jobba kväll för jag hade magsmärta imorse men å andra sidan e de aldrig kul o jobba kväll om man e ledig dagen efter....Stina o jag tänkte kolla in mellandagsrean imorn.
Stina och Hilda har åkt till veterinären kl 9. Dom har tid kl 10 men hon ville va i tid. Så på de viset e de bra att jag har kvällspass för då kan jag va hemma med Dessi medans dom e borta.
Inget soligt väder idag direkt, tråkigt o mulet:(Men inte nå kallt så jag ska ut med Dessi på en långis sen. Vaknade tidigt imorse av att det dunsade utanför vettefan va dom höll på med....
Hängde med Stina o Hilda till stationen men Dessi blev ledsen av att dom åkte för hon kollade bakåt hela tiden o letade efter Hilda:)


Så drygt o jobba kvällspass då man bara väntar på o få jobba....

Jag har beställt en ny mobil igår o de va leveranstid 1-3 dagar så jag kommer få den kanske imorn lr på torsdag.
Det är en Sony Ericsson Spiro Black. Ingen flaschig mobill men har ju nyss blivit av med den andra så vill inte kosta på en alltför dyr. Den här kostade bara 629 kr inkl frakt.

Huvudsaken den har kamera, radio o mp3:) Mitt nya nr kommer snart upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0