Julmarknad i Gamla stan med syrran:)

Igår va jag på julmarknad i Gamla stan på stortorget. De va jättemysig julmarknad o mkt bättre än den i kungsan. Jag köpte julklapp till mamma o Stina och sen köpte jag en varsin stor polkagriskäpp till mig o Stina:)

Sen tog vi en fika inne på ett mysigt café för  att värma oss. De va ju typ 10 minus ute..brrr.
Sen gick vi på stan o kollade lite.
När hon hade gått till busshållplatsen skulle jag gå genom drottning gatan till centralen o på gatan stod det en polisbil, en polisminibuss och en polishusbil.
Jag har aldrig sett en husbil som polisbil men men. Dom trodde väl att de skulle bli en explosion idag oxå kanske.
När jag kom hem hade Stina bakat pepparkakor och lussebullar:)Mysigt. Dom blev jättegoda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0