Idolfinal!!!

Igår va jag på jobbet till kl 14.15 o de va min åttonde dag i rad. Såå skönt o va ledig i helgen:)
Jag o syrran gick till affärn o laddade upp inför Idolfinalen:)Jag hejade ju på Minnah eftersom hon har gjort den absoluta största utvecklingen i tävlingen jämfört med Jay men man visste ju att Jay skulle vinna då han aldrig hängt löst o han har ju varit favorittippad såå länge.
Men de har ju gått bättre för tvåorna i Idol så de ser ljust ut för Minnah.
Minnahs första och rätt otippade låt gjorde hon så jävla bra:

Jag tycker Minnah gjorde bäst ifrån sig igårkväll men Jays version av Like a prayer e ju helt underbar:)
Och självklart sjöng idolerna min favoritlåt All I need is you:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0