GOD JUL!

Imorse kl 8.50 ringde undulatköparen och ville hämta undulatparet om en halvtimme. Jag hade ställt kl på 9 men klev upp på engång o gjorde dom iordning. Jag mötte upp dom nere på parkeringen och fick 500 kr för undulater, bur o tillbehör.
Sen tog jag ut hundarna på en morgonpromenad o kl 11 kom den sista undulatköparen. Hon köpte den yngsta av alla ungarna. När jag väl stod ute på parkeringen så skickade hon ett mess o frågade om jag hade kvitto? Jag har aldrig varit med om folk som vill ha kvitto på djur från privatpersoner o jag har då  aldrig fått nå kvitto alls på djur som jag köpt. Hon ville inte köpa grisen i säcken...Men hon vet ju var jag bor, om hon e missnöjd e de väl bara åka hit lr ringa lr nåt.
Jag fick iaf 400 kr för honom.
Nu har jag bara en stor fågelbur kvar som jag ska sälja.

Ikväll kommer pappa kl 20.10, lillsyrran 19.50 och storsyrran 21.30. Jag jobbar ju till kl 21 ikväll lite tråkigt då men that´s life. Fick min lön idag den e alltid lika välkommen:)
Stina ska åka in o möta dom men läste på aftonbladets hemsida att de va inställda tåg från både Gävle o Uppsala så vi får väl se när dom kommer. Det blir nog senare än beräknat om man säger så.

Imorn är det då dags för JULAFTON!!!
Härligt värre:)Jag bara älskar julen, all god mat, julmust, julklappar, julmusik, det vita vintervädret, julgranen o alla bra tv-program inkl Kalle Anka hehe:)
Säg nåt dåligt om julen?Det finns inget!

Mamma kommer inte fira med oss i år eftersom hon jobbar. Jag jobbar ju på julafton 7.45-16.45.
Vi får väl träffa henne nästa år då.

Nu får alla Ni ha en GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0