Forum Nacka idag:)

Idag är det första december:)Härligt!Det var 13 minus imorse och dom har spått att de ska bli uppemot 20 minus..brrr.
Dessi fryser om tassarna när man e ute:(
Jag e ledig idag så jag åkte till Forum Nacka för att handla mer undulatfoder, äggfoder och allvitamin. Äggfodret e rätt dyrt, kostar typ 50 spänn för bara 300 gram men men de e ju viktigt för dom:)
Sen köpte jag smycken o kavaj till julfesten på fredag, två cardigans, 4 blockljus i olika färger.
När jag skulle hem så mötte jag Sofia från jobbet:)
Gick ut en promenad med hundarna o sen har jag inte gjort så mkt mer, ska väl snart ta o laga lite käk hehe.
Imorn e ju två undulatungar 4 veckor och idag knäppte jag en massa bilder o här kommer dom:



Den yngsta som e 3 veckor imorn:

Den näst yngsta som blev tre  veckor igår:

De två äldsta som  blir 4 veckor imorn:





Kommentarer
Postat av: LottaLarsson

Längesen jag var in på din blogg nu!

Guuud va söta ungarna är! Blir så sugen! Dom har verkligen jättefina färger! När ska dom flytta? Är alla sålda?

Vi måste faktiskt ut o skaka rumpa snart!

Kramar

2010-12-04 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0