Dubbelpass...

Mardrömspasset hade jag igår och var 14 timmar på jobbet. Man jobbar då 7-12 o 16-21. Såå lång dag.
Men orka åka hem emellan då, ja satt o kollade på Idolreprisen istället på jobbet.
Skönt o slippa dubbelpass sen när önskeschemat kommer 17 januari. Jag har nu lagt mitt schema o de blir många kvällar för min del men de e just för jag kommer få jobba heltid o när Stina e i skolan hela tis-tors så passar de bäst för mig om jag jobbar kvällspass då så slipper man ha hundvakt. Jag har oxå önskat o få va ledig varje måndag:)
Det är skönt o få en fast heltidstjänst så har man iaf en fast inkomst. När man som jag nu tex jobbar 16-21 så går man ju ändå bara hemma o väntar på o få jobba...Men visst kommer de kännas att man jobbar heltid men jag jobbade ju så i somras oxå o då pendlade ja ju i nästan 3 tim per dag så jag tror de kommer gå bra ändå.
Idag jobbar jag iaf 16-21 o imorn e jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0