Annandag jul

Ni som försöker ringa lr smsa mig så kommer ni inte fram. Som jag skrev i tidigare inlägget så är min mobil troligtvis stulen.
Om ni vill mig nåt kontakta mig via mail: [email protected] tillsvidare.

Igår på annandag jul så åkte Kajsa hem jättetidigt på morgonen  till Uppsala. Kvar här hemma va det som ett bombnedslag. Det såg ut som ett helvete i lägenheten som om vi hade haft världens fest. Jag hittade inte min kamera i all dess kaos så kunde inte ta nå före lr efterbild tyvärr. Jag tog köket o diskade upp allt, Stina tog vardagsrummet o dammsög o torkade golven.
Pappa låg kvar i soffan han...
När vi städat klart gick vi på ICA, handlade kyckling som vi skulle äta o sen gick vi ut med hundarna på en långpromenad. Kom hem, åt mat, duschade o sen åkte jag in med pappa. Hans buss till Ljusdal gick kl 17. Bussen va en halvtimme för tidig så jag kom hem vid 18 tiden.
Det va skönt o komma hem, alla gäster va borta, hundarna välrastade, o lägenheten v ren o fin så Stina o jag kunde bara ta de lugnt:) Fanns inge bra alls på tv o jag blev trött redan kl 20. Men vi va uppe ett tag till ändå. Idag ska jag iväg o jobba kl 16. Tänkte åka på mellandagsrean men de blir så stressigt...
Kanske åker imorn efter jobbet.

Hoppas ni alla har haft en bra julhelg:)Nu inväntar vi bara nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0