Jobb hela helgen.

I helgen har jag bara jobbat....Var ute och gick långpromenad med Dessi i skogen både idag och igår och båda gångerna lyckades jag gå vilse så jag irrade runt i två timmar innan man va hemma. Att jag inte lär mig nån gång haha men så kan det gå. Inte lätt när man flyttat till nytt ställe jue.
Kollade på filmen "The last song" med Miley Cyrus o den va jättebra:)Men sorglig...

Har tagit ledigt nästa vecka pga att jag håller på o flyttar:)Ska bara jobba på tisdag 16-21. Så de e skönt:)
Imorgon kommer syrran och hennes basset hound Hilda:)Dom ska bo här med mig och Dessi så vi får se hur det går men skönt med lite sällskap och hjälp med hyran hehe:)
Sen får vi väl se hur vi trivs här i Fisksätra...


Lägger upp två låtar från Darins nya skiva som är grymt bra!!!
Jag älskar dom låtarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0