Sista dagen i Vällingby

Imorse klev jag upp kl 06.15. Jisses va tidigt!Men jag skulle nämligen få min soffa såld kl 07.00. La ut en annons på blocket o fick svar på en gång. Den är nämligen för liten till min nya lägenhet då jag vill ha en hörnsoffa...

Somnade om en stund sen o klev upp kl 09 för att tvätta. Medan jag tvättade packade o städade jag lägenheten då de skulle bli  visning idag. Klockan 13.30 tog jag en promenad med Dessi i 5 timmar!
Vi stannade o käkade lunch oxå o tränade lite:)
Nu väntar jag på att nycklarna till min nya lägenhet ska komma...Han skulle komma vid 17-18 tiden men är fortfarande inte här. Och eftersom han flyttar idag så kan vi inte ta det här imorn heller utan jag måste få dom ikväll. Jag ska liksom upp kl 5 imorn...
Imornkväll kommer Emelie o hennes sambo o hjälper mig flytta grejerna. Skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0