Besök hos syrran:)

Igår va jag då till Fisksätra och valde tapeter. I hallen blev det vita tapeter med silver mönster. Samma i sovrummet fast annat silvermönster...

Typ sån tapet i sovrummet från  boråstapeter.

Efter jag valt det så åkte jag till Kungsholmen och blev bjuden på god middag hos syrran o hennes sambo:)Jag tog med mig chokladen jag vunnit från Gröna Lund, en del av allt annars slutar de med att jag rullar fram haha...Vi kollade lite på tv o sen gick Emelie och jag en powerwalk promenad.
Det var riktigt skönt promenadväder. Jag kom hem strax efter 22.30 och rastade då Dessi.
Innan jag åkte var jag ute med henne i 2,5 timmar och tränade och promenerade:)jättesoligt och fint väder iaf:)


Imorse skulle jag upp kl 3.45 för att jobba. Första gången som jag råkade stänga av båda väckarklockorna och vaknade igen 4.25!!!I panik flög jag upp ur sängen och skyndade mig o gö mig iordning, rasta Dessi och sticka iväg...Hade liksom bara 25 minuter på mig o fixa allt!
Jag hann bra i tid iaf tur va väl de:) Jag hatar att försova mig, det är en av de värsta saker som finns i vardagslivet!!!
Sen har jag jobbat till 15.45. Var sjukt trött när jag kom hem och då skulle jag ut på en långis med Dessi och när vi gått en bit så började det spöregna!!!Varken Dessi eller jag gillar att bli dyngsura så vi vandrade hemåt igen. Ska gå en sväng med henne nu om det blir uppehåll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-18 @ 15:42:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag gillar tapeterna du har valt:=)

2010-08-18 @ 17:19:39
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0