SOMMARKRYSSET!

Jag åkte in o mötte lillsyrran igår på centralen:)Vi åkte hem till mig o det regnade ute!!!Inte det bästa vädret när man ska på grönan men jag har ju sån jäkla otur med vädret så jämt när jag e ledig så regnar det..suck.Men vi deppade inte för de o vi tänkte då minsann åka ändå:)Och när vi kom dit vid 19 tiden så regnade det men när sommarkrysset började kl 20 så var det uppehåll o man slapp ha den fula regncapen på sig.
Sen va de uppehåll hela kvällen o vi åkte en massa karuseller:)
Åt sockervadd ofc:)Jag vann även 4 kilo choklad!
Kajsa o jag spelade på fyra brickor, två brickor var och jag valde självklart nummer 12 eftersom jag fyller år den 12 sept. Och mitt nummer vann haha!!!
Samma gjorde jag vid nästa chokladstånd o exakt samma nummer vann där oxå:)
Vilken jäkla tur man hde då. Jag delade med mig halva vinsten till syrran:) Så nu ska man gå upp i vikt, få finnar o bli allmänt fet haha





När vi åkte hem från Grönan vid 22.30 och vi var på djurgårdsfärjan så lyste hela himlen upp av blixtar:)Jag tycker de e så fint o mysigt när de åskar och blixtrar:)
Man såg hela blixten jättetydligt på himlen o de va så jäkla vackert o se. Vi gick in på Mcdonalds o käkade o då började de spöregna igen...Gick till t banan o åkte hem...Skönt o komma hem, vi var rätt trötta! Men ändå somnade vi inte förrän efter kl 02 hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0