Polisen i trapphuset..

Vaknade imorse kl 6...men försökte somna om och klev upp kl 8. Skulle ut o gå med Dessi då jag mötte polisen i trapphuset utanför min dörr...då de skett inbrott på min gata frågade jag om det hade skett nå fler men de hade det inte...hmm jag undrar varför dom va här, han frågade om jag sett till min granne eller om jag visste om han va hemma men jag ser aldrig mina grannar...
Hoppas de inte hänt nå allvarligt bara. Det är ju tur man har vakthund. Träffade en till polis utanför lägenhetshuset.
Nu sitter jag på jobbet, har en timmes rast o va gör man på den timmen?jo självklart sätter jag mig vid datorn hehe;)
Slutar jobba kl 21...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0