Ledig:)

Idag är man ledig då. Vaknade med strålande sol och det är nu 25 grader ute:)
Men imorse hade jag magkramp o de va inte de roligaste:(Har betalat räkningen till hundpsykologen idag på 1 795 kr....Han kommer på sista besöket den 8 september till min nya lägenhet då!
Tänk att jag flyttar nästa helg!Så jäkla underbart:)Men kommer bli jobbigt o fixa inredning o möbler o skit...
Jag som hatar inredning. Tycker de e sjukt tråkigt o svårt. Ska iaf till Fisksätra idag o försöka välja tapeter i sovrum o hallen...får se hur de går haha.
har ju inge smakråd med mig men men. Lite svårt o välja för just nu är det blåa tapeter i hallen o gröna i sovrummet, i vardagsrummet e de orange och i köket rosa med rosa köksluckor...hur fan ska man kunna matcha dom tapeterna liksom?haha

Den här veckan jobbar jag bara imorn o på onsdag dagpass sen på torsdag har jag dubbelpass 10 timmar. Mellan 12 och 16 har jag "rast" så då ska jag in till stan o möta upp lillsyrran så ska hon få nycklarna till min lägenhet o rasta Dessi sen fyller ju hon 19 år på fredag o då ska vi fira på Grönan med Amanda Jensen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0