Första dagen i Fisksätra

Igår skulle jag cykla till jobbet då:)Det var en skön cykeltur. Kändes rätt jobbigt att lämna Dessi då vi precis flyttat in men jobba måste man ju. Annars skulle vi inte kunna bo här ju:(Jag cyklade hem på lunchen och rastade henne. Det var lite jobbigt men men...
Efter jobbet på kvällen så gick jag och Karinna en promenad med hundarna:)Dom började skälla på varann först men sen lugnade dom ner sig. Sen ville Dessi hälsa men dom vågade inte gå fram till Dessi..hehe hon va väl för stor antar jag:)Det var kul o gå promenad tillsammans med nån:)Har saknat de:(

Idag har jag jobbat till kl 14.15. Har handlat mat som jag lagade när jag kom hem. Vet inte hur längesen de va jag laga mat haha.
Evigheter känns de som...
Sen har jag städat upp här i lägenheten. Det var hur dammit och skräpigt som helst här och saker låg kvar i skåpen o så...Inte den renaste lägenhets städningen men orka klaga...jag fick ju iaf flytta in 1,5 vecka tidigare än sagt:)
Idag har det spöregnat växlande molnigt. Dessi va iaf inte pigg på o gå nå lång promenad idag hehe. Får se om jag kan ta en lång promenad nu sista svängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0