Flytt...

I söndags skulle ju jag få mina nycklar till den nya lägenheten och han kom inte förräns 23.10!!!Jag gick ut en sväng med Dessi och va hemma 23.30. Så fort jag skulle lägga mig o sova så fick jag ju självklart magkramp. Jag, Anna och hennes kille hade ju åkt till IKEA mellan 19-20 och då åt vi glass och jag köpte med mig en liten påse chips och det var ju inte så bra då...
Jag kan aldrig lära mig men de e för jag ääälskar chips!
Men de va ju kanske rätt onödigt lidande...
Så jag blev uppe ca en timme till då. Somnade väl vid 00.30 tiden och sen ringde kl 05.00 o då va de bara o kliva upp till jobbet. Kändes lite taskigt o lämna Dessi i ett tomt rum med en massa kartonger men hon e ju van o flytta men ändå:( Dagmattens sista dag var det i måndags. Allt hade gått bra och Dessi kommer nog sakna henne:)
Tack för den här sommaren!
När jag slutat jobbet 16.45 i måndags åkte jag hem och rastade Dessi och sen gick jag in till Anna o sa hejdå. Emelie och hennes sambo kom o vi packade in mina saker i bilen o Dessi satt bredvid mig i bilen:)
Vi åkte från Vällingby vid 19 tiden och när vi kom till Fisksätra packade vi in allt i lägenheten och sen åkte dom typ vid 21.30 tiden.
Tack för all hjälp:)
Tur man har syskon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0