Dålig sömn...

Jobbade igår 12-20.30. Hade varit uppe natten till måndagen till kl 24, gick sen ut med Dessi o sen chattade jag till kl var strax efter kl 01. Vaknade 01.30 av att Dessi skulle ut!
Eftersom hon i helgen hade vräkt i sig hela mitt kylskåp så va ju hon inte i det bästa skicket när det gällde magen...det sprutar ut om jag säger som så:(
När jag gick in med henne igen så hoppades jag få sova men tänk så fel jag hade!Efter en kort stund så pep hon igen o ville ut, mitt tålamod var slut o jag orkade inte gå ut med henne igen men när kl var 03.30 så hade jag fortfarande knappt fått nå sömn så jag tog ut henne IGEN!!!
Sen blev det tyst på henne iaf, vaknade av att hon somnat bredvid mig. Jag klev upp kl 8 så de blev väl knappt 4 timmars sömn..suck.

Sen vaknade man med magkramp igen o tog 2 tabletter. Gick ut med Dessi och sen åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0