BIO!!!

Vaknade imorse med kramp...Igår tog jag sammanlagt 5 kramptabletter och idag 2 st...Min mage o mina tarmar e helt jävla fucked up!
Det regnade iaf inte ute så jag tog en cykeltur med Dessi efter kramperna va över...Sen vid 14 tiden åkte Kajsa o jag in till stan. Vi kollade på bio:)
Filmen heter Knight and day med cameron diaz o tom cruise.

Det var en av de bästa filmer jag sett, den va rolig, spännande o bra slut. Rekommenderas starkt!
Och bra skådespelare ofc:)

Efter bion så gick vi till centralen o så skulle vi äta glass, jag skulle in o köpa nå tidning så Kajsa satte sig vid trappen vid ett café. När jag kom dit så gick vi ut o satte oss. Var där ett tag tills Kajsa kom på att hennes mobil var borta. Hon gick tillbaka till cafét men ingen hade lämnat in nån mobil så de va säkert nån som snott den. Jävligt klumpigt asså...här kan man ju inte vända ryggen till förrän man blir bestulen för fan!
Aja här kommer lite pics på oss iaf:)

Har iaf haft en toppenhelg och nu väntar en hård jobbvecka på 6 dagar, e bara ledig på onsdag o då kommer hundpsykologen hit igen:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallo. Nä massa tjafs och skit, men det är bra nu. Har inga pengar på telefon, vi kan höras sen när jag fyllt på den.. :) kram

2010-08-09 @ 18:42:30
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0