Amanda Jensen:)

Igår var jag ute och gick med Dessi två timmar. Det va jättesoligt o fint väder. På kvällen åkte jag in till Gröna Lund och kollade på Amanda Jensen:)Det var mkt folk och vi hade toppenväder.
Idag är det nickelodeondagen på Skansen. Ville först dit då de va bra artister:)Men nu när man får gå själv vet jag inte. Inte lika roligt o gå då...

Nickelodeondagen på Skansen!

Konferencier Pernilla Wahlgren

Barnkanalen Nickelodeon med vännerna SvampBob Fyrkant & Dora Utforskaren

bjuder för tredje året i rad in till kalas för hela familjen. Nickelodeondagen på Skansen!

Aktiviteter från kl 11-17. Spektakulär scenshow kl 15 på Sollidenscenen med artister som Amy Diamond, Anna Bergendahl, Darin Timoteij, Star Pilots, Layzee och Sibel, Play och Alice. Kul aktiviteter för barnen, bland annat ansiktsmålning och fotografering tillsammans med SvampBob & Dora.

 

 

                       
  Alice   Amy   Darin   Timotej




hmmm, hur ska jag göra?Vore ju kul fast när man ändå betalat entré så skulle man ju vilja hinna gå o kolla på lite djur men de kommer ju inte jag hinna som har Dessi hemma ensam liksom....Och eftersom det är visning här imorn på lägenheten så måste jag städa upp lite här o så men visst de skulle jag ju kunna gö ikväll annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0