Älska Darin;)Lyckligaste tjejen ever:)

Idag har man varit ledig:)Gissa vad jag vvaknade av imorse?Jo självklart MAGKRAMP!Satt och krampade från kl 9-10. Tog 6 magtabletter. Hade så ont så jag ville dö. Efter all smärta skulle jag gå en långpromenad med Dessi men efter en stund så började det spöregna...Vi fick vända hemåt då jag inte alls va klädd för regn o Dessi hatar regn oxå så:(
Vi va hemma ett tag och hundpsykologen ringde och vi snackade en timme.
Efter de så gick jag en timme i skogen med Dessi och klickertränade inomhus sen:)
Kl 17.40 var jag i Nacka på Elgiganten där Darin skivsignerade. Hans nya album "Lovekiller" har sålt guld på en vecka och jag älskar alla hans låtar!
Han sjöng tre låtar: nya singeln "Microphone", "Youré out of my life" och  självklart min favoritlåt "Lovekiller". Jag har allt på film men ska ladda upp den först innan den hamnar på bloggen:)
Detta är Darins femte album :)

Hur söt får man va?va helt skakis när jag träffade honom så blev inte så bra bild....va alldeles fumlig med kameran haha. Han fråga va jag hette, hur de va med mig o hoppades att ja skulle gilla nya skivan. Jag sa till honom att jag var sjukt nervös över o träffa honom o att han såg grymt bra ut ikväll:)Sa även att jag älskar alla hans låtar! Min dröm att få krama Darin har gått i uppfyllelse:)Han är den snyggaste killen ever!




Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja fast Ola "kom" ju 1 år senare och det senaste albumet har tagit 2 år att göra så det är lite därför också ;) hehe



men ja albumet är nog bra för jag har hört några låtar och de är minst lika bra som unstoppable, om inte bättre ;) hehe

2010-08-27 @ 09:47:15
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du är rolig du :) Kul att du fick träffa han och så :D

2010-08-27 @ 16:44:45
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Terese

Holy Shit...BINGO!!!

2010-08-28 @ 12:42:06
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/
Postat av: G E L I C A <3

hehe ah tack,, de värmer i mig med nöär jag tänbker tillbaka, o de e det dygnet som får mig att vilja kämpa vidare för oss :)

2010-08-30 @ 09:20:49
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0