Skärtorsdag!

Imorse klev jag upp kl 4.30. Var rätt så trött. Vaknade kl 02 av att jag drömde en sån verklig dröm. Var lite jobbigt. Åkte till jobbet då jag började kl 6.45. Jobbade bara till kl 12...Lite drygt o kliva upp så jäkla tidigt bara för o jobba 4 timmar. Efter jobbet åkte jag till Forum Nacka. Måsta gå till Af och få en påskrift. Var väl typ 20 pers innan mig. Fick vänta typ en timme och ändå fixade dom en snabbkassa då...
Det har varit mulet och regnat hela dagen men vid 17 tiden idag blev det blå himmel och solen lyste:)På vissa ställen på tomten har gröngräset visat sig och man fick en härlig vårkänsla när man hörde fåglarna kvittra ute:)
Imorgon ska jag jobba 7.45-14.15 och sen åker jag till Borlänge 17.15. Det ska bli jättekul och jag saknar och längtar efter min baby såå mycket!!!!

Kommentarer
Postat av: KAJSA

HÄRLIGT! hoppas du hade det najs hos mamma, kommer ju dit imorgon om det går nå tåg. :)

GLAD PÅSK!!! pössar!!!

2010-04-04 @ 04:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0