Påskdagen!

Dags för hemfärd:(Usch! Ville verkligen inte åka hem...Jag ville bara vara med Dessi.
Stina och jag tog en långpromenad på 1,5 timmar med Dessi. Det var soligt och fint väder ute. Vi gjorde inte så mkt under dagen utan var mest hemma och solade lite på balkongen och myste med hundarna.
När klockan var 17 typ så kom mamma hem från jobbet. Hann knappt träffa henne nåt under påskhelgen. Hon hängde med till stationen och Stina och Dessi följde oxå med. Dessi trodde nog att hon skulle få följa med för hon var så glad och tittade på mig flera ggr och trodde att vi skulle åka hem. Det var jobbigt att lämna över henne och saknaden efter henne var alltför stor. Hon fick en massa pussar och jag hade så svårt att skiljas från henne och kunde inte hålla tårarna borta. Jag hoppade på tåget mot Sthlm och såg Dessi utanför fönstret. Hon tittade sig omkring för att se vart jag tog vägen. Det var en av de mest känslosammaste ögonblick som jag varit med om. Det blir så när man måste skiljas från sin bästa vän.

Älskar henne över allt annat.
Tågresan var jättedryg. Åkte 17.53 och kom fram 20.18. Tog bussen till Älta och var hemma 21.00. Tog en kvällsfika och sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0