Ny blogg på gång:)

Jag har varit dålig på att uppdatera dels pga att jag inte har gjort så mkt på dagrana mer än jobbat och dels för jag håller på o fixar en ny blogg på blogspot:)
I måndags och tisdags var jag ledig. På måndagen åkte jag in till stan och det var jättesoligt och fint väder:) Såg en massa svanar vid slussen som jag knäppte kort på. Bilder kommer snart.

På tisdagen var jag typ bara hemma och var ute och promenerade. Var jättefint väder då oxå. I onsdags jobbade jag. I torsdags gick jag på utbildning på jobbet 12-16.40 sen jobbade jag till kl 21. Utan nån rast överhuvudtaget. Man var rätt trött när man kom hem men det var bara och gå o lägga sig för dagen efter skulle man upp tidigt och jobba. Idag jobbar jag 16-21.

Jag har ringt och pratat med min hyresvärd i Hudik och han hade hittat en hyresgäst som flyttar in i min lägenhet så nu måste jag fort bort med allt. Om nån är intresserad av nå möbler så finns det kvar som jag måste bli av med. Så nu på onsdag åker jag upp med min kompis Lotta direkt efter jobbet. Sen sover jag en natt i Hudiksvall för på torsdag är jag ledig och då kommer pappa och en till som ska hjälpa mig med flytten. Jag fick ej hyra nå förråd av min hyresvärd så nu får vi trycka in sakerna i pappas förråd i Ljusdal. Måste typ hyra bil och släp oxå. Sen åker jag hem på kvällssidan för på fredagen jobbar jag kl 7.45. Så det blir en intensiv vecka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0