Annandag påsk!

Jobb idag kl 7.45-14.15. När jag åt frukost så såg jag en hare hoppa runt på gården!Blev rätt förvånad då jag aldrig sett en vild hare förut. Och något annat som förvånade mig var att när jag var på jobbet började det storsnöa!!!Det var inte lite snö det kom heller. Träden blev genast snöbeklädda och marken blev genast översnöad.
När jag kom hem från jobbet käkade jag lite mat och sen satt jag bara vid datorn.
I helgen som varit har SKK hundutställning varit i Älvsjö. Var väldigt sugen på att gå men åkte istället till mamma.
Best in show blev en Saluki.
Igår jobbade jag 7.45-14.15. Tack och lov kom solen och sken så all snö smälte bort igen:)
På morgonen hemma när jag åt frukost såg jag något igen utanför fönstret. Jag gick ut på altanen och såg där 2 stycken rådjur som vandrade lugnt bredvid bilarna och gick på gården. Synd att jag inte hade kameran med mig då...
Igår kollade jag på Dating in the dark, desperate housewives, cougar town och Christine:)Riktigt härlig tv-kväll. Då var det skönt o va ledig idag och imorn:)
Jobbar fre-sön.
Igår efter jobbet var jag på intervju hos chefen oxå men fick bara veta att den tjänsten redan blivit tillsatt med annan sökande:( Fick skriva på anställningsavtal eftersom jag fått en fast deltidsjänst nu:)
Jag kommer ändå få timmar utöver halvtiden.
Men innan har ju jag bara varit timvikarie men nu är jag fast anställd så det känns jättebra. En kvinna som jobbar på min avdelning går i pension sista maj och hon har en 75% tjänst som jag kommer söka oxå. Sen i höst kommer dom införa önskeschema och man får då önska sin sysselsättningsgrad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0