Städar och städar

Idag blev jag av med dubbelsängen. Dom kom och hämtade den från Bergsjö. Så nu har jag städat ut mammas gamla sovrum. Det ekar därinne nu för att det är så tomt.  Vinden har jag städat klart oxå.
Imorgon kommer Stina, Kajsa och Mamma hit. Det ska bli kul. Mamma tar med sig Danne och Stina tar med sig Hilda och en marsvinsunge,hane. På grund av oseriösa köpare från Sundsvall så har jag kvar två marsvinsungar som skulle blivit hämtade i måndags. Har kontaktat killen i Hudiksvall som oxå var intresserad av dom. Hoppas bara han inte hittat nå andra marsvin som han redan köpt. Ska ringa honom ikväll.
Har packat in en massa saker i bilen som ska till Ljusdal. Imorgon ska jag ju på möte i Ljusdal för att prata om vart pappa sa bo nånstans. Han ska ju flytta från lägenheten han bor i och då vet jag inte alls vart jag ska bo.
Idag är det torsdag och det betyder den sämsta Tv-dagen. Finns ju inget bra program på torsdagar men Idol har ju börjat så det ska man ju iaf se på:)Det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0