Skendräktighet, det jobbigaste som finns!

Har haft jobbiga nätter nu i några dagar då Dessi är så skendräktig. Har provat det mesta för att få bort det. Jag har tagit bort alla "låtsasvalpar", motionerar och aktiverar henne mer men har inte alltför mycket tid nu när flytten är i full gång men gör mitt bästa, jag har dragit ner på maten och förra skendräktigheten så tog jag bort maten helt ett par dagar för veterinären sa det men det hjälpte ändå inte. Jag vet inte mer vad man kan göra. Hon går med svansen mellan benen, skakar, ligger mest i sängen, har en massa mjölk i juvren, piper hela tiden och bäddar och är orolig på nätterna. Hon gör mig TOKIG! Om någon har nåt bra tips så skriv på:) Har funderat seriöst på att åka till veterinären och ge henne någon spruta eller nå tabletter eller nåt för att hon ska slippa vara så orolig men känner att jag inte har ekonomi för det nu då jag är arbetslös så man får väl stå ut med detta den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0