Säsongspremiärerna med start idag!

Ikväll var det premiärstart för Top Model 12 och Ensam mamma söker. Jag bara älskar dom programmen:)
Watch Cycle 12 of America's Next Top Model

När jag tittar på Ensam mamma söker så får jag alltid tårar i ögonen. Jag bara älskar dejtingprogram där man får se kärleken utvecklas från första träffen. Årets ensamma mammor verkar lika härliga som förra årets:)
Helena från Värmland:

Ulrika från Ludvika:

Och Madelene som bor i Sandviken!

Det ska bli jättekul att få följa deras väg till kärleken och den rätte mannen i deras liv!

Idag har jag cyklat med Dessi till kyrkan. Gick sen runt kyrksjön och cyklade sen hem igen. Det har varit soligt och fint hela dagen:) Har suttit ute på bron och käkat glass:) Har kånkat ner 12 stora isoleringsbalar från vinden ner till hallen då det är en kille från Bjuråker som ska hit och köpa dom imorgon. Skönt att äntligen bli av med alla dom!Tar ju väldigt stor plats. Nu kan jag ju äntligen börja städa upp på vinden.
Imorgon ska jag åka till Hudiksvall. Ska hälsa på pappa och träffa Terese oxå. Vi ska luncha i Hudik sen ska vi på möte. Känns inte som jag har tiden för det men men....jag hoppas vi kommer fram till nåt annars känns det jävligt onödigt! Jag tar med Dessi i bilen dit:)Hon som älskar att åka bil:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0